2013. június 6., csütörtök

EzegyunalmascsakLilirőlszólóbejegyzés

A nagy érdeklődésre való tekintettel: Lili már jobban van. Még nem tökéletes, a láza elmúlt,de még mindig fosik (neki köszönhetően új szót tanultam angolból: stool=széklet :D) és mára pirosas kis foltok jelentek meg rajta, amitől meg én fostam be,hogy akkor ez most dengue-kór, szóval elvittük a kórházba. Ahol az ápolók hál istennek egy fokkal jobb angolt beszélnek az átlagnál és megnyugtattak,hogy ez nem az,és hogy majd elmúlik.(és láttam,hogy magukban azt gondolták,hogy hülye európaiak,minek hozzák a gyermek elsősegélyre ilyennel a kisbabájukat)

 Mindezért ülhettünk 1,5 órát a váróban, ami szinte csakis indiaiakkal volt tele. Az, hogy miért, számomra rejtély maradt, de gyártottam persze néhány elméletet: ők az alsóosztály, akik a szennyesmunkát végzik itt és ezért több mindent elkapnak/ ők az alsóosztály,akik nem szeretik annyira a szennyes munkát végezni,helyette nagycsaládostul elárasztják az elsősegély osztályokat,mert addig sem kell a szennyes munkát végezni. Na ezt most jól körülírtam,de szerintem mindenki érti,hogy mire gondolok. De azért jót tett ma ez a kis kimozdulás, már kezdek bezöldülni idebennt. Remélem, holnap tényleg még jobb lesz, és elhagyhatjuk végre a villát. Ámen

Ja! És Lili ma megtanult átfordulni, olyannyira hogy kb 5ször már eljátszotta = nagyobb felügyeletre van szüksége :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése