2013. június 13., csütörtök

Szülinaposdi




Mivel most el vagyok maradva eléggé a postokkal, így ma kettőt is csatolok. :)

A hét első felében ugyanis minden nap rohangásztam, hogy Mateusznak a 32. szülinapjára mindent be tudjak szerezni. Az eredeti ötlet szerint kis kincskeresést szerveztem volna neki, itthon üzenet várta volna, ami leirányítja a portáshoz, aki átadja neki a következő üzenetet, ami elirányítja a botanikus kerthez, ahol mi várjuk Lilivel egy begyertyásított csokitortával és a már 3 hete várva-várt gitárral.

Eredetileg...

Ez a következőképpen alakult: kinéztem a csodacsokitortát gyártó cukrászdát, az egyetlent,amihez nem kell egy órát utazni, és pont néhány utcával arrébb van. A neten mindenki áradozott róla, nagyon jó. Hétfőn összepakoltam Lilit és lebattyogtunk a bolthoz, persze délben, tűző napsütésben az egyenlítő mentén. Mindezt csak azért, hogy odaérve kiderüljön, hogy a bolt időközben bezárt. A bútorokat még nem vitték el, de azon kívül üresen tátongott...Szívtam a fogam,dehát ez van ezt kell szeretni,majd megoldom valahogy.
  Másnap, kedden, ( a szülinap szerdán volt) kitaláltam,hogy a torta nem a legfontosabb, inkább elmegyek a gitárért. Felpakoltam Lilit, 2 metroátszállással, 20 perc égetőnaponsétálással később már ott is voltam az egyetlen általam ismert helyi gitárosnál. Akivel persze nem nagyon értettük egymást. Annyit azért tisztán kivettem,ahogy megkérdezte tőlem, hogy Lili hozzám tartozik-e. Mondtam,hogy igen és büszkén vártam a szokásos 'so sweet (mennyire édes)'-elést. Helyette a csávó rámszólt,hogy toljam már arréb,mert eltorlaszolja a kijáratát...khm...
Na mindegy,nagy nehezen előadtam neki,hogy ajándékba lenne a gitár, nem értek hozzájuk, ajánljon nekem egyet a megadott kereten belül. A csávó kénytelen kelletlen rábökött egyre, hogy ez jó lesz. Rábólintottam, de persze a fizetésnél derült csak ki,hogy csak készpénzzel lehet. Nekem meg azom nincs. Elmentem, hogy kihúzzak az automatából, ami persze nem olvasta a kártyámat, magyarul: tök feleslegesen sikerült elszrni a délutánomat. Ott voltam, hogy se csokitorta, se ajándék, egy nappal a szülinap előtt.....

Végül nagy nehezen a nagy napon visszamentem Lilivel, és a Mateusztól kapott készpénzzel (kicsitseciki), beszereztem a gitárt, visszabuszoztam elölről a kengurus Lilivel megpakolva, hátulról a gitárral. Eléggé vicces jelenség lehettem,mert kb mindenki megbámult. :D

Délután leszaladtam a helyi kissütiket gyártó boltocskába és vettem kettő csokis muffin szerűséget meg gyertyát. Időközben azonban rájöttem, hogy a botanikus kertben való tűzgyújtásért valószínűleg bebörtönöznének, de minimum megbotoznának (talán Lilire való tekintettel ez utóbbi), úgyhogy azt sztornóztam. Helyette kitaláltam, hogy itthon kis cédula és a fürdőgatyája fogja várni Mateuszt és ugyanezt a medencénk partján fogom eljátszani. Ennek meg az tett be, hogy Mateusz az előre megbeszélt időponthoz képest egy órával később jött haza, mert még sörözött egyet a munkatársakkal. Lili meg közben elaludt.

Szóval a végleges verzió: Mateusz hazajött a munkából, itthon vártam egy martini koktéllal, mikor Lili felkelt átadtuk a gitárt, elfújta a gyertyákat és lementünk a medencéhez fürdeni. De így is nagyon örült. A gitárnak is,de leginkább a martininek :D

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése